Erről ennyit...

2011.06.28. 23:24 b-attila

Tisztelt Olvasók!

Az a nagy helyzet, hogy én megpróbáltam közelebb kerülni hozzátok és átköltöztem a www.ujrahasznosito.blogspot.com címről ide, a magyar blog.hu blogszolgáltatóhoz.

De srácok, ez a szerkesztőfelület valami borzasztó. Én tényleg megpróbáltam, de rengeteg időmet viszi el ez a felhasználóbarátnak, modernnek és könnyenkezelhetőnek a legkevésbé sem mondható rendszer.

Valószínűleg a gond velem van, mert megszoktam a Google blogmotorjának profi és motiváló megoldásait, az iránymutató fejlesztéseket.

Elnézést kérek tőletek és remélem, hogy aki itt, a zeneujra.blog.hu oldalon találkozott először a bloggal, az kíváncsi lesz az írásokra akkor is, ha az a www.ujrahasznosito.blogspot.com címen érhető el.

Az Index.hu és Blog.hu vezetőinek pedig javaslom, hogy nézzenek körül kicsit a világban és fejlesszék a szerkesztői felületet, nehogy az IWIW-hez hasonló, megállíthatatlan folyamat induljon el a Blog.hu-n is.

Tálálkozunk egy másik rendszerben.

üdv

a

A bejegyzés trackback címe:

https://zeneujra.blog.hu/api/trackback/id/tr133023269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása